Regulamin szkolnego konkursu „Śladami Mikołaja Kopernika”
I. Cele konkursu
II. Uczestnictwo w konkursie
1. Konkurs adresowany jest do wszystkich uczniów Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939 r. w Kolbuszowej.
2. Konkurs będzie rozgrywany i oceniany w czterech kategoriach:
3. Prace konkursowe muszą być pracami autorskimi i wykonanymi jednoosobowo. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że:
4. Forma pracy:
- długość filmu 1- 3 min.
- musi zawierać napisy początkowe i końcowe,
- powinien być udostępniony na szkolnym dysku dla użytkownika: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- może być wykonany w dowolnej technice, jednak musi mieć formę pliku cyfrowego w formacie: Quicktime, AVI, MPEG, MOV, MP4
5. Każdy uczestnik może przygotować prace w kilku kategoriach.
6. Prace należy dostarczyć do 28.04.2023r. osobiście do nauczycieli: Kazimiery Ciszek – Jadach, Agnieszki Panek, Marka Wilka lub Piotra Panka. Prezentacje multimedialne i filmy należy przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w temacie proszę wpisać imię i nazwisko oraz klasę
III. Zasady rozstrzygnięcia konkursu:
1. Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury.
2. Najlepsze prace zostaną nagrodzone. Organizator zostawia sobie prawo do przyznania wyróżnień lub innych rozstrzygnięć konkursu.
3. Organizator nie zwraca zgłoszonych prac.
IV. Kryteria oceniania
V. Postanowienia końcowe:
1. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażaniem zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestnika.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich osób trzecich przez uczestników konkursu.
Serdecznie zapraszamy do udziału
Organizatorzy
W dniu 28.03.2023 r. uczennice IV klasy Technikum Logistycznego wzięły udział w finale XII edycji Ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, pt. „Liga Młodych Logistyków”. W finale rywalizowało 10 trzyosobowych zespołów, wyłonionych w pierwszym etapie, w którym uczestniczyło 260 drużyn z całej Polski. Etap finałowy składał się z 2 części. W pierwszej uczestnicy indywidualnie rozwiązywali test wiedzy, a w drugiej zespołowo prezentowali swoje innowacyjne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa w magazynach dystrybucyjnych.
Zespół z naszej szkoły, w składzieJustyna Chruściel, Martyna Chruściel i Oliwia Gacek z klasy 4eg zajął 3 miejsce.
W indywidualnej klasyfikacji, w pierwszej części konkursu Justyna Chruściel zajęła 2 miejsce.
Poziom wystąpień wszystkich uczestników był bardzo wysoki, wszystkie zespoły zaprezentowały się znakomicie, a o kolejności miejsc na podium decydowały pojedyncze punkty.
Warto zaznaczyć, że udział w finale konkursu poprzedzony był wielotygodniowym przygotowaniem. Uczennice wraz z opiekunami Anną Leśniowską – Boroń i Konradem Zielińskim analizowały obecny stan szeroko pojętego bezpieczeństwa w magazynach dystrybucyjnych, dokonały diagnozy, zaproponowały nowatorskie rozwiązania oraz przygotowały materiały, prezentację oraz modele urządzeń magazynowych, które zostały zaprezentowane przed jury konkursu w siedzibie organizatora w Katowicach.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Nauczyciele przedmiotów logistycznych
Zapraszamy do udziału w projekcie „Praktyki zagraniczne oknem do sukcesu zawodowego" finansowanego w ramach programu Erasmus+.
W ramach projektu uczniowie uczący się w zawodzie technik logistyk i technik elektryk mogą wziąć udział w 3-tygodniowych praktykach zagranicznych w Szwecji w czerwcu 2023r.
Głównym celem projektu jest doskonalenie kompetencji zawodowych i zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej i elektrycznej. Ponadto ważne będzie doskonalenie umiejętności językowych oraz rozwijanie kompetencji międzykulturowych, polegające na poznawaniu realiów życia, kultury i historii Szwecji, przełamanie barier i stereotypów.
Aby wziąć udział w rekrutacji do projektu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Formularze należy dostarczyć do Pani Anny Korbeckiej lub Pani Bożeny Twardowskiej w terminie do 22 marca 2023.
Test rekrutacyjny oraz rozmowa kwalifikacyjna do projektu odbędzie się w ostatnim tygodniu marca. Dokłada data i miejsce rekrutacji zostaną podane w przyszłym tygodniu.
Szczegółowych informacji na temat projektu udziela Pani Bożena Twardowska oraz Pani Anna Korbecka
Dnia 15.03.2023 r. w naszej szkole świętowaliśmy Dzień Św. Patryka – patrona Irlandii. Celem obchodów tego święta było przybliżenie uczniom zagadnień związanych z kulturą, tradycją i historią Republiki Irlandii. To radosne i kolorowe święto jest obchodzone 17 marca. Zgodnie z legendą Św. Patryk użył trójlistnej koniczyny do wytłumaczenia istoty Trójcy Świętej, co później stało się symbolem i początkiem chrystianizacji Irlandii.
Uczniowie bardzo chętnie włączyli się w obchody tego święta. Zgodnie z tradycją, tego dnia na korytarzach królował kolor zielony. Uczniowie otrzymali zielone koniczynki oraz przyszli ubrani na zielono, co pozwoliło im uniknąć w tym dniu pytania na lekcjach. Dodatkową atrakcją były fotobudki, w których wszyscy chętni mogli zrobić sobie zdjęcie.
Zorganizowano również konkursy w dwóch kategoriach. I kategoria to konkurs na najlepszy plakat o Św. Patryku i obchodach jego święta. Prace uczniów biorących w nim udział zostały umieszczone na wystawie i zostaną wkrótce ocenione przez jury konkursowe. Wyniki ogłoszone będą na stronie internetowej szkoły.
II kategorią konkursową był test wiedzy o Św. Patryku i Irlandii w formie quizu w aplikacji Kahoot. Cieszył się on ogromnym zainteresowaniem, udział w nim wzięło ponad 40 uczniów. Po otrzymaniu wyników, uczestnicy mieli okazję posłuchać tradycyjnej irlandzkiej muzyki i spróbować słodkich zielonych wypieków przygotowanych przez uczennice klasy 3E.
Wyniki quizu przedstawiają się następująco:
1 miejsce – Mateusz Krupa kl. 4Bg
2 miejsce – Julia Rozmus kl. 3E
3 miejsce – Norbert Mokrzycki kl. 4Ap
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
Dziękujemy wszystkim za włączenie się w obchody Dnia Św. Patryka , wspólne świętowanie i wspaniałą atmosferę !
Organizatorzy:
Justyna Czachor
Beata Kitrys
Martyna Rędzio
Ilona Sekman
Odwiedza nas 1114 gości oraz 0 użytkowników.