Spis treści

Sprawozdanie z wycieczki w Bieszczady, która odbyła się 11, 12 października 2010 roku.

11- 12 października 2010r młodzież z klasy II TB i III LP wraz z kolegami i koleżankami z LO w Kolbuszowej i opiekunami: Jolanta Zwolska, Piotrem Bujakiem i Jackiem Kocurem pojechała na wycieczkę szkolna w Bieszczady. .Z Kolbuszowej wyjechaliśmy o 6 rano na miejsce dotarliśmy o 10.30 następnie szlakiem czerwonym który rozpoczął się w miejscowości Smerek weszliśmy na szczyt o tej samej nazwie następnie przeszliśmy czerwonym szlakiem Połowine Wetlińską . Od chatki Puchatka zeszliśmy żółtym szlakiem do drogi gdzie czekał na nas kierowca. Malownicze, bezkresne grzbiety połonin Wetlińskiej (1255m.n.p.m ) i Caryńskiej (1297m.n.p.m) szczególnie pięknie prezentują się jesienią. Trawy przybierają wówczas żółty odcień a rosnące poniżej buki nadają im czerwoną oprawę. Widok ten wynagradza długa i mecząca wędrówkę.

Polish English French German Italian Russian

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 525 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole

PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo

Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej

Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna

Firma Budowlana EFEKT S.c.