W dniu 14 marca 2018 roku klasy 1 D i 3 C (technik hotelarstwa) pod opiekąmgr inż. Elżbiety  Gut wzięły udział w kolejnej„Ciekawej Lekcji” na temat „Profesjonalna obsługa konsumenta w gastronomii”. Lekcję poprowadziłamgr Beata Dec  – asystent Wydziału Medycznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, która podczas studiów odbywała praktyki w jednym z najbardziej luksusowych kurortów w Stanach Zjednoczonych Broadmoor Hotel oraz w 4-gwiazdkowym hotelu Phillips w Kansas City. Pracowała także w 4-gwiazdkowym hotelu Whittlebury Hall w Anglii.

Młodzież poszerzyła swoją wiedzę dotyczącą zasad obsługi konsumenta jakie obowiązują w innych krajach. Poznała historię Nomy - najlepszej restauracji świata zlokalizowanej w Kopenhadze, wyróżnionej dwiema gwiazdkami Michelin, która uchodzi za epicentrum skandynawskiej rewolucji gastronomicznej.

 

Polish English French German Italian Russian

 

 

 

 

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 940 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole














 



 


 




PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo


Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej


Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna


Firma Budowlana EFEKT S.c.


AS-PART firma handlowo-usługowa Joanna Baran