W dniu 14 marca 2018 roku klasy 1 D i 3 C (technik hotelarstwa) pod opiekąmgr inż. Elżbiety Gut wzięły udział w kolejnej„Ciekawej Lekcji” na temat „Profesjonalna obsługa konsumenta w gastronomii”. Lekcję poprowadziłamgr Beata Dec – asystent Wydziału Medycznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, która podczas studiów odbywała praktyki w jednym z najbardziej luksusowych kurortów w Stanach Zjednoczonych Broadmoor Hotel oraz w 4-gwiazdkowym hotelu Phillips w Kansas City. Pracowała także w 4-gwiazdkowym hotelu Whittlebury Hall w Anglii.
Młodzież poszerzyła swoją wiedzę dotyczącą zasad obsługi konsumenta jakie obowiązują w innych krajach. Poznała historię Nomy - najlepszej restauracji świata zlokalizowanej w Kopenhadze, wyróżnionej dwiema gwiazdkami Michelin, która uchodzi za epicentrum skandynawskiej rewolucji gastronomicznej.