REGULAMIN I SZKOLNEGO KONKURSU „MAM TALENT”

 

Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939 r.
w Kolbuszowej.

Cele konkursu:

  • Popularyzacja działań artystycznych w szkole
  • Promocja alternatywnych form spędzania czasu wolnego
  • Rozwijanie kreatywności uczniów
  • Rozwijanie zainteresowań
  • Umożliwienie prezentacji swoich pasji.

 

Postanowienia ogólne:

1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I – IV, którzy chcą zaprezentować na forum

szkoły swoje zainteresowania, pasje, hobby, osiągnięcia czy talent.

2. Prezentacja może mieć formę sceniczną (taniec, śpiew, gra na dowolnym instrumencie muzycznym, recytacja, małe formy teatralne, kabaret, pokaz umiejętności sportowych, akrobatyka, iluzja, inne) oraz formę manualną (plakat, orgiami, rzeźba obraz, rysunek, akwarela, ceramika, inne).

3. Konkurs składa się z dwóch etapów:

I etap – eliminacje szkolne – 14 marca 2018 r.

II etap – finał – 21 marca 2018 r.

4. Zainteresowani uczniowie wypełniają kartę konkursową (załącznik nr 1) dostępną na stronie szkoły i u organizatora.

5. Wypełnioną i podpisaną przez rodziców lub pełnoletniego uczestnika kartę konkursową, uczestnik dostarcza do organizatora w terminie do 5 marca 2018 r.

6. Do konkursu dopuszczone zostają jedynie te występy, które nie zagrażają zdrowiu
i życiu uczestników konkursu oraz publiczności.

7. Do udziału zaproszeni są zarówno wykonawcy indywidualni, jak i grupy prezentujące

swój talent. Dopuszcza się udział w prezentacji całej klasy.

8. Prezentacja nie powinna być dłuższa niż 5 minut, w przypadku wystąpień

indywidualnych i grup do 3 osób. Dopuszcza się prezentacje dłuższe, 10 minutowe w

przypadku wystąpień grup powyżej 3 osób prezentujących treści kabaretowe lub małe

formy teatralne.

9. W przypadku utworu muzycznego prezentacja dotyczy jednej piosenki lub utworu,
a wykonawca może wystąpić z własnym akompaniamentem lub zespołem.

Akompaniament może być nagrany na płycie CD lub pendrive’ie, opatrzony imieniem
i nazwiskiem wykonawcy oraz tytułem.

10. Przed konkursem w dniu 13 marca 2018 odbędzie się obowiązkowe zebranie

uczestników w sprawach organizacyjnych. Sala i godzina zebrania do ustalenia.

11. Uczestnicy konkursu mają obowiązek dostarczyć niezbędne pomoce do swojego

występu oraz prace w kategorii manualnej w dniu zebrania przed konkursem.
W przeciwnym wypadku występ może być niedopuszczony do udziału w konkursie.

12. Uczestnicy są zobowiązani konsultować swoje prezentacje z organizatorem – p. Joanną Mazur-Okalowe.

13. Prace w kategorii manualnej zostaną zaprezentowane na wystawie w dniach 14-20 marca 2018 r. na korytarzu górnym. uczestnik może dostarczyć maksymalnie 3 prace manualne, które będą oceniane jako całość.

14. W dniu 20 marca 2018 r. odbędzie się głosowanie na prace w kategorii manualnej Można oddać głos tylko na jednego uczestnika w tej kategorii.

15. W czasie występu niedozwolone jest wykonywanie niestosownych gestów, ruchów,

tańców oraz wykorzystanie niestosownych piosenek czy używanie wulgarnych słów.

16. Uczestnicy prezentują swoje umiejętności według przyznanych wcześniej kolejnych

numerów.

17. Występ każdego uczestnika zapowiada osoba prowadząca konkurs.

18. Talenty uczestników oceniać będzie jury złożone z Dyrektora, wybranych nauczycieli

i przedstawicieli uczniów.

19. Jury przyznaje punkty za każdy występ w skali 0 do 3. według ustalonych kryteriów (załącznik nr 3)

20. Jury ma prawo przerwać występ w dowolnym momencie.

21. Finalistów wyłania jury podczas narady, po zakończeniu występów, natomiast

wszyscy uczestnicy zostaną zakwalifikowani do grupy utalentowanych uczniów

naszej szkoły. O wyniku decyduje suma punktów.

22. Po wytypowaniu finalistów, widzowie konkursu oddają swoje głosy na jedną

z wyłonionych przez jury osób. Każdy widz ma prawo oddać tylko jeden głos,

wrzucając do przygotowanych pojemników otrzymany specjalny los. Losy innego pochodzenia nie będą liczone.

23. Jury podlicza głosy oddane przez publiczność na każdego wytypowanego finalistę.

24. Uczestnik który zebrał największą ilość głosów spośród publiczności otrzymuje „Grand Prix Publiczności”. Jury wyłania zwycięzcę konkursu w kategorii scenicznej i w kategorii manualnej.

25. Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie dyplomów oraz nagród odbędzie się podczas najbliższego apelu szkolnego.

26. Wszyscy finaliści konkursu zobowiązani są przynieść pisemną zgodę rodziców lub

opiekunów na udział oraz publikację jego zdjęcia, imienia i nazwiska na stronie

internetowej szkoły (załącznik nr 2)

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

1. Uczestnictwo w Konkursie oznacza wyrażenie zgody na warunki niniejszego Regulaminu.

2. Decyzja Komisji Konkursowej, typującej finalistów jest ostateczna.

3. Wszystkie występy uczniów będą nagrywane bądź fotografowane na potrzeby promocyjne Szkoły.

4. Nagrody w konkursie zapewnia organizator i dyrektor szkoły.

 

Zapraszamy do udziału w zabawie!

Organizatorzy konkursu:

Dyrekcja ZST w Kolbuszowej

p. Joanna Mazu – Okalowe

p. Sabina Jamróz

p. Monika Rauch

P. Agnieszka Majka - Bajorek

 

 

KRYTERIA OCENY PRAC SCENICZNYCH I MANUALNYCH

 

Przy ocenie występów scenicznych i prac manualnych Jury bierze pod uwagę następujące kryteria:

  1. Kryteria oceny występów scenicznych:
  2. wykonanie
  3. pomysł, dobór repertuaru,
  4. osobowość sceniczna

 

  1. Kryteria oceny prac manualnych
  2. staranność wykonania, estetyka pracy
  3. pomysł, kreatywność
  4. technika pracy, wykorzystane materiały.

 

 

DOKUMENTY DO POBRANIA: KARTA ZGŁOSZENIA, ZGODA

 

 
Polish English French German Italian Russian

 

 

 

 

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 1212 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole














 



 


 




PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo


Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej


Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna


Firma Budowlana EFEKT S.c.


AS-PART firma handlowo-usługowa Joanna Baran