Ogłoszenie o naborze uczestników
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych w Kolbuszowej ogłasza nabór uczestników na:
1. Kurs spawacza metodami TIG/MAG
Uczestnikami kursu mogą być uczniowie: II-III klas z kierunków: technik mechanik , technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, technik budownictwa, oraz klas II-III zasadniczej szkoły zawodowej z kierunków: operator obrabiarek skrawających oraz mechanik pojazdów samochodowych, którzy ukończyli 18 lat i spełniają warunki określone w regulaminie naboru.
Liczba uczestników kursu: 10 osób
Czas trwania: 120godzin.
Planowany termin realizacji: sierpień 2015 r.
Szczegółowy harmonogram zostanie podany zakwalifikowanym uczestnikom.
Absolwent kursu po ukończeniu zajęć i zdaniu egzaminu otrzyma europejski certyfikat spawacza i książeczkę spawacza.
2. Kurskosmetyczka
Uczestnikami kursu mogą być uczniowie: Technikum usług fryzjerskich spełniający warunki określone w regulaminie naboru.
Liczba uczestników kursu: 10 osób
Czas trwania: 160 godzin lekcyjnych.
Planowany termin realizacji: sierpień 2015 r.
Szczegółowy harmonogram zostanie podany zakwalifikowanym uczestnikom.
3. Kursprawa jazdy kat. B
Uczestnikami kursu mogą być uczniowie ZST Kolbuszowa spełniający warunki określone w regulaminie naboru.
Liczba uczestników kursu: 10 osób
Planowany termin realizacji: lipiec/ sierpień 2015 r.
Szczegółowy harmonogram zostanie podany zakwalifikowanym uczestnikom.
4. Płatne,wakacyjne staże zawodowe
Uczestnikami kursu mogą być uczniowie ZST Kolbuszowa spełniający warunki określone w regulaminie naboru.
Liczba uczestników staży: 23 osoby
Czas trwania: 150 godzin.
Planowany termin realizacji: lipiec 2015 r.
Szczegółowy harmonogram zostanie podany zakwalifikowanym uczestnikom.
Kursy oraz staże zawodowe zostały przygotowane w ramach projektu „Podkarpacie stawia na zawodowców” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kryteria naboru
W projekcie uczestniczyć mogą uczennice i uczniowie Zespół Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939 r. w Kolbuszowej prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej, którzy złożyli formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami i zostaną zakwalifikowani do udziału w projekcie przez Komisję Rekrutacyjną.
Przy wyborze uczestniczek i uczestników projektu Komisja Rekrutacyjna kierować będzie się, następującymi kryteriami:
Przy wyborze uczestniczek i uczestników projektu Komisja Rekrutacyjna kierować będzie się, następującymi kryteriami:
1. Korzystanie z pomocy społecznej – 2 pkt. (załącznik nr 4)
2. Średnia ocen za rok szkolny poprzedzający rok w którym prowadzona jest rekrutacja (załącznik nr 6)
A Średnia ocen powyżej 5,00 – 3 pkt.
B. Średnia ocen od 4,00 do 5,00–2 pkt.
C. Średnia ocen od 3,00 do 4,00–1 pkt.
3. Miejsce zamieszkania: zamieszkanie na terenach wiejskich 1 pkt.( załącznik nr 5)
kryterium dodatkowe:
1) dla kursów: (lub innego specjalistycznego kursu, do udziału, w którym wiek i / lub stan zdrowia są wymogami formalnymi)
a) wiek - ukończone 18 roku życia,
b) zaświadczenie lekarskie dopuszczające do kursu.
Uczniowie ubiegający się o uczestnictwo w projekcie składają formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w formularzu, do opiekuna projektu z ramienia szkoły (w biurze projektu)
Uczeń / uczennica zakwalifikowany/-na do udziału w projekcie może zostać skreślony z listy uczestników w przypadku:
- na wniosek nauczyciela/instruktora prowadzącego zajęcia lub wniosek opiekuna projektu uzasadniony rażącym naruszaniem zasad uczestnictwa w zajęciach,
- w przypadku nieusprawiedliwionego opuszczenia co najmniej 20% zajęć,
- samodzielnej rezygnacji uczestnika/uczestniczki,
Jednocześnie w ww. przypadkach Partner zastrzega sobie możliwość dochodzenia od Uczestnika/Uczestniczki kosztów jego/jej uczestnictwa w Projekcie.
Formularz zgłoszeniowy, deklaracja uczestnictwa oraz pozostałe załączniki do regulaminu rekrutacji dostępne są w biurze projektu s.41, sekretariacie szkoły oraz na stronie internetowej www.zst.kolbuszowa.pl
Wypełnione deklaracje należy składać do 15.06.2015 w Sekretariacie Szkoły.