WYCIECZKA  KL. I E – technik hotelarstwa

joomplu:851

W dniu 8.12.2012r. uczniowie klasy pierwszej E – grupa hotelarska  w ramach zajęć na pracowni, wybrała się na wycieczkę edukacyjną  do hoteli w okolicach Rzeszowa. Celem wycieczki było zapoznanie się z funkcjonowaniem różnych obiektów hotelarskich. To pierwsze zetknięcie się” teorii z praktyką”  dla uczniów.

W wycieczce uczestniczyło 22 uczennice z opiekunami: Panią Martą Posłuszny – pedagogiem szkolnym i Anną Piątek opiekunem i organizatorem tej wyprawy. Odwiedziliśmy 4 obiekty hotelarskie: 3 * hotel „ Senator Grand Via” w Olchowej, 3 *hotel „Nowy Dwór w Świlczy, 3 *hotel  „Antyczny Dwór „ w Rudnej Małej i 3 *hotel  „ Nowy Dwór„ w Zaczerniu

Punktualnie  o godzinie 8.15 cała grupa wyruszyła  autokarem do pierwszego celu naszej podróży. W hotelu „Senator Grand Via „ czekała na nas pani Monika z działu marketingu, która oprowadziła nas po obiekcie. Mogliśmy zobaczyć recepcję, pokoje 1 i 2 – osobowe, 2 apartamenty w tym perełkę- apartament „Senatorski”, restaurację z przepiękną  salą balową, sale konferencyjne, gabinety odnowy biologicznej z jedyną na  Podkarpaciu  ofertą - zabiegiem odmładzającym na twarz  z 24 karatowym złotem. Pani Monika chętnie odpowiadała na pytania uczniów, a przyznam, że  było ich sporo  gdyż  uczennice interesowało wszystko, począwszy od nazwy systemu na jakim hotel pracuje,  po to jak wygląda rekrutacja pracowników na poszczególne stanowiska.. Kolejnym celem naszej wycieczki był hotel „ Nowy Dwór „ w Świlczy,  w którym również zostaliśmy bardzo serdecznie przyjęci. Uczniowie mogli  zobaczyć jak funkcjonuje ten obiekt, pokazano nam różne pokoje, apartamenty, 2 restauracje, sale szkoleniowe , kuchnię, basen, gabinety odnowy biologicznej i  klub -jedyne miejsce gdzie można palić.. W recepcji na pytania uczniów odpowiadał recepcjonista, który miał w tym dniu dyżur. Mogłyśmy również pooglądać bogato ilustrowane albumy z szeroką ofertą obiektu. Trzecim obiektem  jaki zwiedziłyśmy  był hotel „Antyczny Dwór”, gdzie  czekała na nas pani recepcjonistka aby oprowadzić nas po obiekcie i pokazać co oferuje gościom ten hotel.  Mogłyśmy zobaczyć restaurację  z ogromną salą balową, apartament , pokoje i oczywiście recepcję.. Tu było wielkie zdziwienie , że w dobie komputeryzacji  ten obiekt  nie pracuje na żadnym programie tylko funkcjonuje tradycyjna księga meldunkowa i wszystkie dokumenty wypełniane są ręcznie. Ten obiekt cały czas się rozbudowuje i jest to nowy hotel-niespełna 2 lata na rynku i wszystkie atrakcje typu basen przepiękny ogród , gabinety odnowy będą dostępne dopiero latem. Ostatnim punktem był hotel „ Nowy Dwór” w Zaczerniu - jak pięknie nawała go pani oprowadzająca” córka „ Nowego Dworu ze Świlczy. Jest to obiekt w podobnym klimacie , jednak zdecydowanie mniejszy. Tu również zobaczyłyśmy pokoje, apartamenty, 2 sale balowe , restauracje , gabinety odnowy  i recepcję, na której pani recepcjonistka udzielała odpowiedzi na pytania dziewcząt. Naturą kobiety jest , że wszystko co związane jest z urodą umknąć jej nie może, więc dziewczęta były zaskoczone, że obiekt ten posiada  gabinet fryzjerski i kosmetyczny. Udało nam się zrealizować wszystkie punkty zaplanowane na ten wyjazd . Odwiedziłyśmy 4 hotele 3 * niby podobne ale inne - każdy  posiadał swój niepowtarzalny klimat i urok.  Zmęczone ale zadowolone wróciłyśmy po godzinie 16:00 do Kolbuszowej z zapałem do dalszej nauki i zgłębiania wiedzy na temat hotelarstwa .

Opracowała: Anna Piątek

Polish English French German Italian Russian

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 659 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole

PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo

Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej

Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna

Firma Budowlana EFEKT S.c.