W ramach przedsięwzięcia Ministerstwa Edukacji i Nauki pn.”Poznaj Polskę”,uczniowie Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939r. w Kolbuszowej, pojechali na 3 – dniową wycieczkę do Wrocławia.19 października o godziny 4:30 wyjechaliśmy z Kolbuszowej. Pierwszym celem naszej podróży był Wałbrzych gdzie dotarliśmy około godziny 12:00. Zwiedziliśmy przepiękny zamek Książ zbudowany w XIII wieku oraz podziemia pod dziedzińcem, na głębokości 60m. Kolejnym miejscem był Kościół Pokoju w Świdnicy (na liście UNESCO).  Po przyjeździe do Wrocławia zostaliśmy zakwaterowani w pokojach 2-osobowych i 3-osobowych hotelu „Premiere Classe” , a następnie  udaliśmy się na obiadokolację.

Drugi dzień również dostarczył nam wielu wrażeń ponieważ zwiedzaliśmy Panoramę Racławicką, Muzeum Narodowe - Pawilon czterech Kopuł, Kolejkowo oraz Sky Tower – taras widokowy. Wieczorem natomiast byliśmy na pokazie fontanny multimedialnej. Widowisko przepiękne i była to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Wieczorem po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy na nocleg do hotelu.Trzeciego dnia zwiedzaliśmy Stare Miasto- m.in.: rynek, ratusz, Stare Jatki z pomnikiem zwierząt rzeźnych, Uniwersytet Wrocławski – aula Leopoldina, Wieżę matematyczną z tarasem widokowym, Ossolineum, Ostrów Tumski- most zakochanych i Katedrę. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się w drogę powrotną do Kolbuszowej i około godziny 22:00 dotarliśmy do celu. Wszyscy uczestnicy wrócili zdrowi, zadowoleni i pełni wrażeń.Wszyscy zgodnie przyznali, że była to bardzo fajna, ciekawa i bogata w pozytywne przeżycia wycieczka edukacyjna. Nawet pogoda nam sprzyjała, bo było ciepło i słonecznie pomimo, że to była to druga połowa października.

Opracowała :

Anna Piątek

Polish English French German Italian Russian

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 609 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole

PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo

Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej

Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna

Firma Budowlana EFEKT S.c.